.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتحاديه نمايندگان استان‌هاي شمالي تشكيل ميشود
با مشخص شدن 11 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در دوره هشتم ، براي تعامل بيشتر با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، اتحاديه نمايندگان استان‌هاي شمالي با حضور استانداران تشكيل ....
اتحاديه نمايندگان استان‌هاي شمالي تشكيل ميشود

استاندار مازندران گفت: با پيگيري‌هاي مستمر براي احداث پالايشگاه مازندران و ضرورت نهايي شدن ارزيابي‌هاي فني،ارزيابي‌هاي زيست محيطي براي آغاز عمليات اجرايي پالايشگاه مازندران مراحل پاياني خود را مي‌گذراند

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، ابوطالب شفقت امروز در نشست پاياني سال جاري در جمع خبرنگاران افزود: كار كارشناسي براي اين كار انجام شد و چندين بار تيم تخصصي زيست محيطي براي اين منظور به منطقه، محل انجام پروژه سفر كرده است كه انتظار مي‌رود نظر مساعد براي احداث پالايشگاه را داشته باشند.
وي از پيگيري‌هاي مجدد استانداري مازندران از طريق مجموعه وزارت نفت براي احداث پالايشگاه در منطقه چهاردانگه ساري خبر داد و اظهار داشت: اميدواريم با پايان يافتن ارزيابي زيست محيطي كلنگ ساخت پالايشگاه در استان مازندران زده شود.
استاندار مازندران با اشاره به اينكه راه‌اندازي صنايع مادر و بزرگ از مصوبات مهم دولت در استان مازندران بوده است، افزود: از تمامي ظرفيت‌هاي استاني و ملي براي تحقق اين مصوبه دولت در استان مازندران استفاده مي‌كنيم.
وي دو سال گذشته مديريت استاني را سال حركت مازندران به سوي صنعتي شدن برشمرد و تصريح كرد: طي دو سال گذشته به اندازه 5 سال قبل از آغاز كار دولت نهم، كار صنعتي انجام شده و در اين مدت 576 ميليارد تومان سرمايه گذاري صنعتي در استان مازندران صورت گرفته است.
استاندار مازندران ادامه داد: در اين مدت براي 14 هزار نفر با سرمايه گذاري صورت گرفته اشتغالزايي انجام شده است.
وي با اشاره به آغاز كار بسياري از طرح‌هاي صنعتي در استان مازندران گفت: با آغاز به كار دولت نهم 4 هزار و 398 طرح صنعتي توليدي به ارزش اقتصادي بيش از 7 هزار ميليارد تومان با اشتغالزايي 128هزار نفر در استان مازندران آغاز شده است.
استاندار مازندران اضافه كرد: اين طرح‌ها در حال حاضر از پيشرفت فيزيكي 10 تا 90 درصد برخوردارند.
شفقت از برگزاري با شكوه انتخابات به عنوان مهم‌ترين خبر نويدبخش ياد كرد و گفت: خسارت‌هاي ناشي از سرما و بروز خسارت سنگين به كشاورزان و باغداران مازندراني به عنوان تلخ‌ترين خبر بوده است.
وي خواستار سفر شخص وزير جهاد كشاورزي براي چگونگي جبران خسارت‌هاي كشاورزي شد.
استاندار مازندران در پايان با اشاره به مشخص شدن 11 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در دوره هشتم اظهار داشت: پيشنهاد شده براي تعامل بيشتر با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، اتحاديه نمايندگان استان‌هاي شمالي با حضور استانداران تشكيل شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

roshan 25 اسفند 1386
استاندارمحترم منتظربودندتادکترعلوی ازساری رای نیاوردوطرح انحصاری ایشان رابرای مجلس هشتم بنام خودشان تمام کنند ( روشن)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.